Zborul a fost anulat! Iata un anunt pe care nimeni nu vrea sa-l auda. Si totusi, se intampla.
In aceasta situatie este foarte important sa va cunoasteti drepturile. Sa le vedem... In primul rand, puteti primi un bilet la zborul urmator sau la o data stabilita de comun acord. Daca nu vi se vor restitui toti banii pe bilet. De asemenea, compania este obligata sa va asigure o masa si posibilitatea de a folosi telefonul.
Cand urmatorul zbor este peste o zi, atunci primiti si cazare pe cheltuiala companiei. Ba chiar si despagubiri.
In functie de distanta zborului, puteti primi intre 250 si 600 de euro daca problemele nu a fost anuntate din timp. Chiar si pierderea bagajelor poate fi compensata cu bani.
Este insa necesar sa depuneti o cerere scrisa catre companie. Se estimeaza ca doar 2 la suta dintre pasagerii care pot cere despagubiri urmeaza procedura corecta!
Lista de termeni si conditii este una stufoasa? E bine sa o cititi cu atentie inainte de a cumpara biletul.
In cazul unor circumstante extraordinare, compania nu plateste despagubiri. Ce inseamna asta? Orice, de la catastrofe naturale pana la razboaie sau revolutii.
Ce se intampla cand ai platit deja hotelul, dar nu mai ajungi la destinatie din cauza unei boli sau a problemelor de la munca? Exista o asigurare pentru asa ceva.
“Este vorba despre acea asigurare storno care costa cam 1,5 la suta din totalul serviciilor pe care le asiguram! Compania ne va restitui suma platita pe serviciile respective”, a explicat Ciprian
Alt risc important: falimentul sau insolventa agentiei de turism.
“Exista o companie de asigurari care a alansat de curand o asigurare de insolventa. Pentru o suma mica de bani poti sa-ti asiguri aceasta liniste!”, explica specialistul.
Nu uitati nici de asigurarile de sanatate, cu preturi care pornesc de la 4 sau 5 euro.