Iată care sunt alternativele rapide de a ajunge la Brașov din București!

Ce alternative rapide sunt să ajungi din București la Brașov

O variantă alternativă este trenul. Din Gara de Nord, putem cumpăra bilet la clasa a doua cu 59 de lei. Fără întârzieri, cei 144 de kilometri până la Braşov ar trebui să îi parcurgem în jur de două ore şi jumătate.

Citește și: Kit de supraviețuire iarna în tren

O altă variantă este aceea de a merge cu mașina. Această variantă pare să fie cea mai aleasă în acest moment.  În ceea ce priveşte drumul, cel puţin pe aplicaţile de călătorie, acestea indică două ore şi jumătate până în Braşov. 

Zborul TAROM pe ruta București- Brașov este aspru criticat de Greenpeace

Greenpeace România a  criticat anunțul făcut de directorul Tarom care a declarat faptul că, din 2023, va deveni funcțional aeroportul din Brașov.

„Prima aeronavă comercială care va ateriza pe pista noului aeroport din Brașov va fi una românească, aparținând TAROM”, a declarat Mihăiță Ursu, director general CEO al TAROM, iar cursele București – Brașov ar trebui să înceapă la finele anului viitor.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Descoperirea făcută de un bărbat din Satu Mare după ce bancomatul i-a refuzat banii pe care încerca să îi depună- wowbiz.ro

Greenpeace România consideră că omenirea trebuie să încurajeze transporturile care poluează mai puţin, cum ar fi trenurile pentru distanţe scurte şi nu avioanele.

”În comparaţie cu trenurile, impactul asupra climei generat de zborurile pe distanţe scurte este complet disproporţionat”, a transmis organizaţia.

”În plină criză climatică, directorul TAROM anunţă că din 2023 vor începe zborurile pe ruta Bucureşti-Braşov, o distanţa de 166 de km ce poate fi parcursă în aproximativ 2-3 ore cu trenul. În comparaţie cu trenurile, impactul asupra climei generat de zborurile pe distanţe scurte este complet disproporţionat.

Trenurile electrificate pe distanţe scurte în România sunt în medie de 15 ori mai eficiente din punctul de vedere al amprentei de carbon decât avioanele, care consumă enorm de multă energie şi ard 4 litri de kerosen pe secundă”, a transmis, miercuri, Greenpeace România.  

Organizația afirmă că ”trebuie să schimbăm modul în care ne mişcăm”.  

Citeste si: Larisa Uță, despre cum a început povestea de iubire între ea și Alin Oprea. “De la prima întâlnire i-am mâncat toți banii.”- kfetele.ro

Citeste si: Povestea emoționantă a cățelului-erou Fiki care și-a salvat stăpânul din calea puhoaielor de la Galați- radioimpuls.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

”Trebuie să încurajăm şi să permitem călătoriile care acordă prioritate rezilienţei şi viitorului umanităţii. În timp ce guvernul României sprijină industria aviaţiei prin salvări şi subvenţii plătite din banii contribuabililor, industria feroviară a avut de suferit”, a mai transmis Greenpeace România.  

Investiţiile în trenuri sunt esenţiale pentru combaterea urgenţei climatice.  

”Acestea conectează oraşele într-un mod durabil. România trebuie să înceteze să alimenteze criza climatică prin sprijinirea industriei aviatice şi să pună în aplicare un plan serios de modernizare a căilor ferate.

O interzicere a zborurilor pe distanţe scurte, unde există deja alternative mai curate, cum ar fi trenurile sub şase ore, ar fi un început bun”, a prezentat ONG-ul.  

Citește și: Un tren de pasageri a lovit un camion


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si