Content writer, redactor, SEO content writer, Copywriter, toate aceste titulaturi sunt mai mult decât niște titluri sofisticate pentru același job description, iar foarte puțini dintre cei care nu lucrează în domeniu pot înțelege asta. Cu cât sfera digitală s-a dezvoltat, cu atât a apărut necesitatea unor scriitori flexibili, care să-și poată adapta stilul la diferite tipuri de comunicare.
Dacă ești unul dintre cei care scrie în online, trebuie să înțelegi că există diferențe substanțiale între un text cu scop tehnic, SEO, și un text de conținut.
#1 Claritatea trebuie să predomine
Când vorbim de optimizare SEO, clar nu avem de-a face cu instanțe poetice. Pe lângă utilizarea de keywords, asigură-te că textul tău este unul clar, ușor de înțeles și de procesat pentru motoarele de căutare. Un astfel de text ar trebui să fie unul ușor, care să abordeze un anumit subiect pe larg.
Citeste si: A murit Christopher Ciccone, fratele Madonnei! Mesajul transmis de vedeta internațională- kanald.ro
#2 E viziunea brandului, nu viziunea ta
Când faci texte pentru un business, devii automat vocea lui. Trebuie să gândești mesajul în funcție de ce crezi că ar trebui brandul să transmită și în funcție de ce ar prefera clienții să audă. Orice orgoliu de scriitor ar trebui lăsat deoparte. Modul în care reușești să te adaptezi la contextele în care lucrezi este cea mai bună carte de vizită pentru tine.
#3 Antrenează-te constant
Cine spune că doar sportivii au nevoie de antrenament se înșală amarnic. Copywriting, SEO sau content writing au nevoie de un update constant. Trebuie să rămâi la curent cu noile tehnici, să dezvolți abilități noi, să verifici care sunt tendințele și la ce tip de mesaje răspund clienții. Comportamentul utilizatorilor se schimbă, la fel și textele.
Ai nevoie de un om care să jongleze cu toate aceste tipuri de textele și încă nu ai găsit? Agenția de Marketing Online SEO 365 îți pune la dispoziție servicii complete de Copywriting.