Close sidebar
Close sidebar

Ugur Yesil, General Manager Kanal D: "Remarc spiritul critic al publicului din Romania"

Astazi, 1 Martie, Kanal D aniverseaza primul sau deceniu in Romania. A fost o perioada in care brandul a crescut, uneori chiar spectaculos, consolidandu-si pozitia intr-un mediu extrem de concurential.

C.I.P.,


DISTRIBUIE
acest articol

De cativa ani, Kanal D se mentin in top trei televiziuni din Romania si reuseste, pe langa lansarea de productii turcesti ce i-au adus notorietate, sa-si impuna propriile formate. Ce urmeaza in 2017? "Vom sarbatori intreaga luna martie, vom avea editii aniversare, urmeaza sa lansam si alte proiecte in aceasta luna. Vor fi foarte multe surprize frumoase si in urmatoarele luni, ii invitam pe telespectatori sa fie cu ochii pe noi in continuare", a dezvaluit Ugur Yesil- General Manager Kanal D, intr-un interviu acordat pentru EVZ.

Reporter: Privind in urma cu 10 ani, in ce context ati ajuns sa va alaturati echipei Kanal D?

Ugur Yesil: La acea vreme tocmai imi terminam contractul cu un grup turcesc care isi desfasura operatiunile in Romania si ma aflam pe punctul de a lua o decizie referitoare la ce urma sa fac in viitor. As fi putut sa imi prelungesc acel contract in Romania sau as fi putut sa ma intorc in Turcia, la holding.

Intre timp, am aflat din presa ca grupul Dogan Media planuia sa deschida o televiziune in Romania si ma gandeam ca va fi o intrare interesanta pe piata. Coincidenta sau destin, in timp ce ma aflam in Austria, in vacanta, am fost contactat de reprezentantii Dogan pentru pozitia de CFO. S-a intamplat totul foarte firesc, practic, am fost primul angajat al Kanal D. Intr-o prima faza, cu ajutorul unei echipe din Turcia, am pus bazele noului business pe piata media din Romania.
Pentru mai mult de un an am fost atat CFO, cat si manager al tuturor operatiunilor: am facut angajari, am creat o structura functionala si am stabilit fluxul procedurilor.

Reporter: Care a fost prima impresie?

U.Y: Mi-a placut Romania din prima clipa, pentru ca mediul imi parea familiar, am remarcat multe asemanari culturale cu Turcia; sunt doua tari balcanice, iar asta se simte inca de la un prim contact cu oamenii, cu mediu, cu obiceiurile de zi cu zi.

Am fost foarte impresionat de romani, sunt foarte deschisi si niciodata nu m-am simtit un strain printre ei. Acum am foarte multi prieteni romani, sunt parte a comunitatii romanesti in toate aspectele ei. In fond, Romania este tara mea.

Citeste si: Gabriel Vasiliu, prezent la înmormântarea soției lui! Fostul concurent de la „Puterea Dragostei” a obținut o permisie de o zi: „Și-a dorit mult să o vadă pentru ultima oară”- kanald.ro

Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro

Citeste si: Povestea tristă a Transfăgărășanului. Puțini știu cum a fost construit, de fapt, „drumul printre nori”- antena3.ro

R: Anul trecut, Kanal D a inregistrat o crestere spectaculoasa in audiente, locul 2 in PT, pe publicurile National si All Urban. Cum ati atins aceasta performanta pe o piata extrem de concurentiala?

U.Y: Intr-adevar, e vorba de o crestere semnificativa in 2016, comparativ cu 2015, de 21% in cazul publicului All Urban si de 26% pe cel National, in Prime Time. Cu siguranta nu a fost o intamplare, ci rezultatul unei munci sustinute de echipa si a atentiei sporite pe care am acordat-o preferintelor telespectatorilor.

R: V-ati atins tintele? Care sunt obiectivele pentru acest an?

U.Y: Ne-am atins atat obiectivele de performanta, cat si pe cele financiare. E firesc sa ne dorim si mai mult, investim in programe noi, gandim in detaliu pasii urmatori si vrem sa ne pastram in continuare pozitionarea pe piata si sa producem programe diferite fata de competitorii nostri, cum s-a intamplat cu show-ul "Bravo, ai stil!". Acest format este un succes in momentul de fata, nu exista pe piata din Romania o combinatie de fashion show si reality.

Citeste si: VIDEO Care este relația dintre Alin Oprea și copiii săi în acest moment? „Ei demonstrează în orice poziție cât de apropiați și cât de susținători sunt pentru mama lor.”- kfetele.ro

Citeste si: A lovit-o sau nu Alin Oprea pe Larisa Uță. Fosta lui soție face mărturisiri printre lacrimi: „Era foarte beat”- radioimpuls.ro

Citeste si: Povestea tristă a Transfăgărășanului. Puțini știu cum a fost construit, de fapt, „drumul printre nori”- antena3.ro

R: Cum ati descrie piata media din Romania si in ce masura se aseamana cu cea din tara natala?

U.Y: Piata media din Romania este destul de stabila, inca isi revine dupa criza economica; in 2016 a fost crestere de 5% fata de anul precedent, crestere ce se datoreaza investitiilor in publicitatea TV. Romania are nevoie de o crestere constanta a consumului de TV, care sa stimuleze investitiile in publicitate si in viitor. Daca facem o comparatie intre piata din Romania si cea din Turcia, constatam o diferenta uriasa de volum. Spendingul in advertising din Turcia este semnificativ mai mare decat cel din Romania, de aproximativ 6 ori mai mare, insa trebuie sa luam in calcul si diferentele culturale, demografice ale celor doua tari, dar si nivelul economic. De asemenea, remarc spiritul critic al publicului din Romania, care taxeaza rapid atunci cand continutul unui produs TV nu este relevant

Continuarea interviului o puteti citi AICI

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI