In articol:
Iată cum trebuie să procedezi în cazul în care ai rămas fără apă caldă sau căldură!
Cum poti reclama lipsa apei calde si a caldurii in apartament?
Chiar daca rămân fără apa calda sau căldură, mulți dintre bucuresteni nu au curajul sau nu au știut cum să facă pana acum reclamatii la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pe aceasta tema.
Daca nu aveti apa calda si vreti sa faceti reclamatie la ANPC, sesizarea trebuie sa contina anumite elemente, printre care se numara denumirea companiei reclamate si adresa. Pentru formularul de reclamatii online puteți accesa link-ul: http://reclamatii.anpc.ro/.
Astfel, odata ce ati depus reclamatia la ANPC, angajatii institutiei vor verifica elementele obligatorii, iar daca acestea sunt mentionate, atunci se face un control la compania reclamata, careia i se cere un punct de vedere in privinta sesizarii.
Citeste si: Români înșelați de un val de mesaje false în numele ANAF
În final final, daca angajatii ANPC constata ca cele reclamate sunt adevarate, atunci compania respectiva poate fi amendata.
Totodată, sesizările și reclamațiile se pot face și la: 021.9551, numărul unic al Protecției Consumatorului.
Termoenergetica este noua societate înființată de Primărie după ce RADET a intrat în faliment, pentru că n-a mai putut să-și plătească facturile.
Însă, Termoenergetica se află pe același drum păgubos, plin de datorii.Datoriile
În acest caz, ELCEN a ajuns să acumuleze, la rândul său, o datorie de 200 milioane de lei către furnizorul de gaze naturale și către prestatorii de servicii auxiliare.
Astfel, ELCEN a primit deja o notificare privind posibila sistare a livrării gazelor naturale, în cazul neachitării obligațiilor financiare.