Close sidebar
Close sidebar

VIDEO - Cum rezolvăm problemele cu zborurile? Normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului și reprogramarea zborului

Vacanța începe din aeroport. Nimic nu poate strica mai rău concediul decât problemele cu zborul. De multe ori, companiile aeriene îi anunță pe pasageri chiar la poarta de îmbarcare că nu au loc în avion, deși au bilet cumpărat de mult timp. Alteori, zborurile sunt întârziate sau anulate în ultim moment din diferite motive.

Redactia Stirile Kanal D,

Cum rezolvăm problemele cu zborurile? Normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului și reprogramarea zborului

[Sursa foto: Captură Știrile KANAL D]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Mădălina Bichir, reporter Kanal D, ne aduce mai multe informații: 

Normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului și reprogramarea zborului  

„În primul rând, trebuie să știți că puteți primi compensații din partea companiilor în următoarele cazuri: dacă zborul a fost anulat cu mai puțin de 14 zile și în cazul întârzierii prelungite a zborului.

Dacă zborul tău este anulat, normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului, rerutarea către destinație cât mai repede posibil sau reprogramarea zborului în condiții de transport comparabile în funcție de disponibilitatea locurilor.

Citeste si: Ce relație era, de fapt, între tânărul care o însoțea și Diana Maria! Mama fetei ucise de urs în Munții Bucegi a dezvăluit adevărul- kanald.ro

Citeste si: Scene greu de privit pentru salvamontiștii care au intervenit în salvarea fetei atacate de urs- wowbiz.ro

Dacă ajungi la destinație cu o întârziere de peste 3 ore ai dreptul la compensație: 250 de euro pentru un zbor cu o distanță mai mică de 1.500 de kilometri, 400 de euro pentru un zbor cu o distanță cuprinsă între 1.500 de kilometri și 3.000 de kilometri, și 600 de euro pentru un zbor cu o distanță mai mare de 3.000 de kilometri.

Atenție! Aveți dreptul să primiți compensații din partea transportatorului aerian doar dacă solicitați acest drept în scris acestuia sau dacă depuneți o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Puteți apela și la o firmă de claim, adică de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate, însă acestea pot percepe comisioane de până la 30% plus TVA din valoarea despăgubirilor.”, transmite Mădălina Bichir, reporter Kanal D.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI