Un document intern obţinut de publicaţia americană The Wall Street Journal arată că şefii Facebook au vehiculat intern ideea taxării agenţiilor de publicitate şi a celorlalte companii care doreau să intre în posesia datelor personale ale utilizatorilor.

Informaţia apare într-o serie de email-uri interne din perioada 2012- 2014, perioadă în care Facebook încerca să crească rapid veniturile după listarea din 2012. O propunere era ca accesul la datele utilizatorilor să le fie blocat pentru companiile care nu cumpără publicitate de cel puţin 250.000

de dolari.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Rusia amenință pe față România. „Moscova ar putea bombarda ținte militare”. Ce țări mai sunt în vizorul Kremlinului- wowbiz.ro

Numele executivului nu este cunoscut, însă este clar că propunerea sa nu a fost pusă în practică. Cei de la Facebook nu au comentat decât că informaţiile obţinute de publicaţia americană sunt scoase din context.

Este foarte posibil ca mail-urile în cauză, alături de alte informaţii interne care să scoată la lumină şi mai multe despre modul în care se iau deciziile în carul Facebook, să devină în curând publice.

Parlamentul britanic a confiscat recent mai multe documente interne ale Facebook pentru a investiga celebrul caz Cambridge Analytica, în urma căruia au fost accesate datele personale ale peste 87 de milioane de utilizatori.


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si