„Anul trecut la Saga am purtat chestia asta în care mori de cald și crede-mă, tot n-am dat-o jos 12 ore de pe mine.”
Augustin e un împătimit al fashion -ului. Are o colecție de câteva zeci de ochelari de soare, bijuterii și genți pe care le schimbă în funcție de ocazie. Dar cum pielea e cel mai important accesoriu, acordă o atenție deosebită rutinei sale de îngrijire.
Citește și: VIDEO- Copiii supermodelelor calcă pe urmele mamelor. Heidi Klum și fiica sa, Leni, au pozat pentru un brand de lenjerie intimă
„Am o rutină, folosesc apa mincelară, creme de corp pentru tatuaje pentru că trebuie să le îngrijesc. La salon merg doar să mă tund, restul le fac acasă, absolut tot ce ține de manichiură și pedichiură.”
Industria de produse cosmetice destinate bărbaților a crescut la 14 miliarde de dolari
Și nu e singurul. La nivel mondial, industria de produse cosmetice destinate bărbaților e estimată anul acesta la 14 miliarde de dolari și va atinge 21 de miliarde până în 2030. Concluzia? Bărbații se respectă și nu mai lasă stereotipurile să le conducă viața. Mai ales de când artiști internaționali, ca Liln Nas Z sau A$AP Rocky, au apărut în public cu unghiile făcute.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Cristina Bombeanu, reprezentant magazin de cosmetice: „Unde am observat un interes deosebit al domnilor. Pentru produse de manichiură, de exemplu, sunt mai atenți la cum arată cuticula. Să aibă mâinile îngrijite. Dacă vorbim de culori, observăm un interes pentru editoriale, show-uri nu neapărat în viața de zi cu zi.”
Și în ceea ce privește mersul la salon, unii bărbați ajung mai des pe scaunul hairstylistului decât doamnele.
Își fac săptămânal barba și frizură.
Claudiu, barber: „Este un interes mult mai mare față de anii trecuți. Sunt clienți care vin săptămânal să-și aranjeze barba, chiar dacă nu au păr. Ei vin special pentru barbă. Vin la 3-4 zile și nu înțelegem de ce vin, dar preferă să vină la salon decât să-și facă singuri acasă. Noi chiar am creat o linie de produse și avem balsam de barbă, șampon de barbă.”
Cmai des bărbații cumpără produse de tip doi sau trei în unul și sunt mari amator de oferte de tipul cumperi unul primești altul gratuit