John Hanke, fondator al Niantic Labs şi dezvoltator al jocului pentru dispozitive mobile ”Pokémon Go”, a fost întâmpinat cu aplauze furtunoase de cei peste 6.500 de fani prezenţi la eveniment atunci când a urcat pe o scenă care, de regulă, este rezervată prezentărilor de noi filme şi seriale TV, la care participă numeroase vedete de prim rang din industria de divertisment americană.

Hanke a spus că popularitatea globală a jocului, care încorporează în lumea reală o serie de creaturi colorate, animate, preluate din universul jocului ”Pokémon” al companiei Nintendo, folosind realitatea augmentată (AR) şi tehnologia Google de cartografiere şi

geolocalizare, este ”uluitoare”.

Jocul, lansat pe 6 iulie, a evoluat dintr-o variantă primitivă de aplicaţie AR, creată de Niantic Labs, denumită ”Ingress”, despre care Hanke spune că a devenit la rândul ei populară, după lansarea ”Pokémon Go”.

”Pokémon Go” a captivat fanii din lumea întreagă şi are deja 21 de milioane de utilizatori activi în Statele Unite în primele două săptămâni după lansare. Valorea acţiunilor companiei Nintendo a crescut spectaculos după lansarea jocului.

John Hanke spune că update-uri şi noi personaje vor fi incluse în ”Pokémon Go” în lunile următoare şi în anii următori, pe măsură ce jocul ”va creşte” şi va include tot mai multe creaturi şi elemente din vastul univers al jocului iniţial, ”Pokémon”.

În timpul unei sesiuni de întrebări şi răspunsuri cu public, John Hanke a spus că echipa care a creat jocul a ţinut cont de sugestiile utilizatorilor pentru a remedia câteva mici probleme tehnice şi blocaje ale jocului.
De asemenea, creatorii ”Pokémon Go” au ţinut cont de sugestiile fanilor în privinţa elementelor care ar trebui adăugate în joc, dar şi de posibila introducere a unor funcţii noi, precum aceea de ”înmulţire” a Pokémonilor.

El a mai spus că echipa tehnică lucrează în prezent la ameliorarea funcţiilor ”Pokestops” şi ”Gyms”, localizate în diverse zone, în vecinătatea utilizatorului, şi a dezvăluit identităţile celor trei lideri virtuali ale echipelor creatoare- Blanche pentru Echipa Mystic, Spark pentru Echipa Instinct şi Candela pentru Echipa Valor.


John Hanke spune că AR ”poate să îmbunătăţească lucrurile pe care le facem deja” şi îşi doreşte ca jocul ”Pokémon Go” să îi încurajeze pe oameni să iasă afară din case, să fie activi şi să cunoască alţi oameni.

Mulţi dintre fanii acestui joc sperau că un Pokémon rar îşi va face apariţia şi să fie lansat special pentru ei cu ocazia prezenţei lui John Hanke la Comic-Con 2016, însă Hanke i-a dezamăgit, spunându-le că nicio creatură rară şi nouă nu va fi lansată la acea convenţie.

Mica echipă de creaţie de la Niantic Labs, o companie înfiinţată în cadrul Google, devenită independentă anul trecut, a depus eforturi considerabile pentru a menţine funcţionale serverele jocului pe măsură ce tot mai mulţi utilizatori din lumea întreagă se conectau la acest joc, a spus John Hanke, dezvăluind că prioritatea actuală a inginerilor de la Niantic Labs constă în evitarea blocării servelor.

”Pokémon Go”, prima incursiune a companiei japoneze Nintendo în domeniul jocurilor destinate dispozitivelor mobile, a generat o veritabilă frenezie pe plan mondial în rândul posesorilor de tablete şi smartphone-uri, bucurându-se, la doar câteva zile după lansare, de un succes fenomenal. Potrivit site-ului vox.com, jocul ”Pokémon Go” utilizează GPS-ul şi ora afişată de telefonul mobil pentru a detecta locul şi momentul în care utilizatorii se află în joc şi generează personaje din jocul ”Pokémon”, care ”apar” în jurul utilizatorilor (pe ecranul telefonului mobil), pentru ca aceştia să încerce să îi prindă.

Pe măsură ce utilizatorul se mişcă, mai multe tipuri de Pokémoni apar în jurul lui, în funcţie de locul şi momentul în care acesta se află.
Jocul îi încurajează pe utilizatori să se deplaseze şi să călătorească în lumea reală pentru a prinde Pokémonii din joc. Aceasta combinaţie dintre un joc şi lumea reală cu care interacţionează este cunoscută sub numele de ”realitate augmentată”.

În apropierea unui Pokémon, telefonul mobil primeşte o notificare şi camera foto a acestuia se declanşează, făcând să apară un ”monstru” în cadrul imaginii. Astfel, utilizatorul are posibilitatea de a-şi fotografia ”captura” acolo unde a găsit-o.

Jocul ”Pokémon Go” se desfăşoară într-un univers populat cu creaturi exotice şi puternice- acestea pot să semene cu şobolani, şerpi, dragoni, dinozauri, păsări, ouă, copaci şi chiar săbii. În acel univers, oamenii, denumiţi ”antrenori”, călătoresc în jurul globului pentru a îmblânzi acele creaturi şi, într-o manieră care generează întrebări etice, le folosesc punându-le să lupte unele împotriva celorlalte.

Lansat pe 6 iulie în Statele Unite, Australia şi Noua Zeelandă, jocul ”Pokémon Go” a atras într-o singură zi mai mulţi utilizatori în Statele Unite decât reţeaua de socializare Tinder pe dispozitivele care folosesc sistemul de operare Android. Totodată, rata zilnică a utilizatorilor activi este aproape egală cu cea a reţelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat în medie 43 de minute pe zi, mai mult decât WhatsApp sau Instagram.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: S-au trezit cu un liliac în dormitor și apoi le-a murit copilul- antena3.ro

Citeste si: Iranul cere pacea în Orientul Mijlociu, la câteva zile după ce a atacat Israelul. Apelul lansat către Occident- wowbiz.ro


Abonează-te pe


TAGURI
Tech
Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si