Așa-zișii "mileniali", adică persoanele născute între începutul anilor 80 și începutul anilor 2000, au o viziune distorsionată asupra realității, conform ultimelor studii. Conform sociologilor, tot mai mulți tineri aruncă bani mulți pe animale de companie și produse pentru ele, tratându-le ca și cum ar fi primul lor copil născut.

Persoanele tinere se poartă cu animalele de companie ca și cum ar fi primul lor născut

Studiile îngrijorătoare arată că tinerii aleg să fugă de responsabilitate, considerând că un câine sau o pisică nu presupune atâta bătaie de cap precum un "bebeluș plângăcios". Din 2007 și până în 2017, sumele cheltuite de stăpâni pentru hrana animalelor a crescut cu 36%!

Analiștii au mai dezvăluit că au fost introduse peste 4500 de sortimente de mâncare pentru animale, adică o creștere cu 45% față de anul 2016. Iar asta se referă strict la mâncare, pentru că foarte mulți bani se duc și pe jucării, hăinuțe și alte nimicuri.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Doctorii au descoperit un bărbat cu trei penisuri. Este primul caz de acest fel din lume care a putut fi studiat- antena3.ro

Citeste si: Arma teribilă testată cu succes de Franța. Va avea misiunea de a-i elimina pe luptătorii lui Putin aflați în Ucraina- wowbiz.ro

Așadar, nu e de mirare că sporul natural a luat-o pe o pantă descendentă.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si