“Așa cum bine știți, în această perioadă se realizează testele dinamice pentru acest obiectiv. Estimăm că recepția acestui obiectiv se va realiza în intervalul 2- 4 decembrie. Punerea în funcțiune cu călători se va realiza odată cu noul mers al trenurilor- 12 decembrie 2020.

Traseul ar trebui să fie parcurs între 15 și 17 minute 

În acest moment, CFR Infrastructură, care este proprietarul infrastructurii, primește solicitări de trasă, ei vor analiza câte solicitări au.

Cert este că 19,5 km, din care 7,8 km linie dublă, plus acest racord nou, în condiții normale, ar trebui să fie parcurs între 15 și 17 minute”, a spus Lucian Bode, în cadrul conferinței de presă privind bilanțul anului de mandat de la Minister.

Lucian Bode a explicat faptul că intervalul de timp între plecări va fi stabilit când se va ști câți operatori vor fi pe acest traseu

“Vom vedea la momentul imediat ce vom avea toate solicitările inventariate câți operatori vor opera pe acest traseu și atunci vă vom spune exact la ce interval de timp va pleca un tren din Gara de Nord, respectiv Otopeni”, a afirmat Bode.

Linia aceasta este prima construcție feroviară din România făcută după Revoluție. Sunt aproximativ 20 de kilometri între Gara de Nord și aeroportul Henri Coandă, însă doar trei au fost construiți de la zero plus un pasaj de aproape un kilometru, care trece peste DN1.

Este prima lucrare de acest gen din ultimii 30 de ani, dar pe această nouă linie va circula un tren neelectrificat, adică un automotor cunoscut și sub numele de Săgeata. 

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Imagini șocante. Cum arată interiorul casei în care un bărbat locuia cu cele 175 de pisici ale sale- antena3.ro

Citeste si: Germania afirmă că desfăşurarea de trupe nord-coreene în Ucraina reprezintă o "escaladare clară". Coreea de Nord reacționează- wowbiz.ro

Sursa: Digi24


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si