De-a lungul timpului, Kim Kardashian și-a format o imagine bine pusă la punct și a reușit să se pună în valoare. După ce a mizat pe cosmetice, Kim a ales să investească și într-un brand de lenjerie intimă. Recent, a lansat o nouă colecție care s-a vândut în timp record.
În ianuarie 2022, marca de lenjerie intimă a lui Kim Kardashian, SKIMS, era evaluată la 3,2 miliarde de dolari. De la debutul său în 2019, brandul și-a extins oferta inițială.
Citeste si: Plaje exotice...în România
Deși inițial vedeta vindea doar body-uri și pantaloni scurți, pijamale și pantaloni de trening, acum are o gamă largă de articole de bază, care include pulovere și halate de dormit.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Recent, ea a lansat un produs care a stârnit diferite reacții pe rețelele sociale: pijamale formate din pantaloni foarte scurți și un top care abia acoperă bustul. Cât valorează acestea?
Cât costă ultimul model de pijamale lansat de Kim Kardashian
Kim Kardashian a lansat o nouă colecție de lenjerie intimă. Produsele au prețuri cuprinse între 42 și 88 dolari.
Pantaloni din jerseu, care seamănă izbitor cu o pereche de lenjerie intimă costă 250 de lei.
Topul este foarte decupat și puțin mai ieftin, adică 195 de lei.
Citeste si: Un bărbat trăiește o adevărată minune la trei ani după ce i-a fost răpit fiul. Își strânge din nou copilul la piept: “Am fugit împreună din România“
La scurt timp după ce a lansat noua colecție, produsele sunt sub stoc epuizat, semn că fanii au fost impresionați.
În aprilie 2021, Kim a vândut 20% din brandul său de make-up KKW Beauty către Coty pentru suma de 200 milioane de dolari. Astfel, valoarea acestui brand a urcat până la 1 miliard de dolari, scrie Antena1.