Close sidebar
Close sidebar

Compania din Turcia care construieste centura Bacaului a adus primele utilaje pe santier

Compania turceasca Eko Insaat Ve Tic A.S. a anuntat pe pagina de Facebook ca au adus primele utilaje pe centura Bacaului, la un an si cinci luni de la semnarea contractului si la peste trei ani de la lansarea licitatiei.

,


DISTRIBUIE
acest articol

Centura Bacaului ar trebui sa aiba 30 de km, din care aproape 16 km se suprapun peste traseul proiectului autostrazii Moldova (A7), care vor fi construiti, in prima etapa, doar pe un sens de autostrada, relateaza hotnews.ro.

Firma Eko Insaat Ve Tic A.S. ar fi trebuit sa inceapa lucrarile in urma cu un an, insa ordinul de incepere a lucrarilor a fost suspendat pentru ca finantarea prin Programul Operational Sectorial Transport 2007 – 2013 se epuizase.

Proiectul presupune realizarea a trei sectoare, dupa cum urmeaza:

Citeste si: Ți se rupe sufletul. Ce mesaje de adio a lăsat secretara-șefă de la UMF, înainte de a fi găsită moartă într-un lac din Capitală. Fiul femeii avea telefonul închis- kanald.ro

Citeste si: Tânăra care a scăpat din casa lui Gherghe Dincă rupe tăcerea: „Eram însărcinată și...”- wowbiz.ro

Citeste si: Gemenii dați dispăruți în Târgu Jiu au fost găsiți în Arad. Își închiriaseră o garsonieră și urmăreau știri despre ei- antena3.ro

Sectorul nr. 1: legatura rutiera DN 2 (sud Bacau) cu DN 2 (nord Bacau), in lungime de 20,180 km sector ce se suprapune cu viitoarea Autostrada Moldova intre km 2+ 413 si km 18+ 682;

Sectorul nr. 2: legatura rutiera de la nord de Bacau intre DN 15 si DN 2 in lungime de 3,160 km;

Sectorul nr.

3: legatura rutiera de la sud de Bacau intre DN 2 si DN 11, in lungime de 7,360 km.

Daca sectoarele 2 si 3 vor reprezenta drumuri nationale si vor fi proiectate pentru o viteza de 100 km/h, o bucata de peste 16 km din sectorul 1 se suprapune cu traseul viitoarei Autostrazi Moldova, insa in prima faza de executie se va asfalta doar un sens de autostrada, pe celalalt sens fii realizate doar terasamentele.

Potrivit informatiilor publicate in caietul de sarcini, "intre km 2+ 413 si km 18+ 682 traseul se suprapune peste traseul viitoarei autostrazi MOLDOVA. Curbele in plan (curbe la stanga) de la km 2+ 000 si km 19+ 000 care acum asigura legatura intre drumurile de legatura intre DN 2 si autostrada vor face parte pe viitor din nodurile rutiere sud si nord fiind bretele de acces.

In aceasta etapa cele doua noduri nu se realizeaza doar se expropriaza suprafetele de teren necesare realizarii lor odata cu realizarea autostrazii MOLDOVA".

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI