Close sidebar
Close sidebar

Cum a ajuns o marca de pufuleti romanesti sa fie cel mai vandut brand de snacks din Austria. "Totul a pornit de la o eroare"

Doi producatori de pufuleti din Romania au ajuns sa faca afaceri de milioane de euro si sa cucereasca definitiv piata din Austria.

C.I.P.,


DISTRIBUIE
acest articol

Au inceput prin a vinde inghetata la coltul strazii, in Baicoi, dar acum au o afacere gigant.

Eliodor Apostolescu si Catalin Nour sunt doi prieteni din Baicoi care au pus bazele brandului de pufuleti Gusto, acum o marca internationala care a reusit sa ajunga numarul 1 la vanzari in Austria, dar este si in magazinile din alte 20 de state precum Ungaria, spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Anglia, Cipru, Noua Zeelanda, Dubai, Canada sau Statele Unite.

Citeste si: „Nu credeam că se va duce la cea mai bună prietenă a mea”. A putut Ozana Barabancea să îl ierte pe fostul ei soț pentru infidelitatea sa?- kanald.ro

Citeste si: Oana Lis, în doliu! Mesajul dureros transmis în urmă cu puțin timp: “Nu știi niciodată când vorbești ultima oară cu un om”- wowbiz.ro

Citeste si: Un japonez care își suna soția de peste 100 de ori pe zi a fost arestat pentru hărțuire. Cum și-a explicat gestul- antena3.ro

Ei au povestit pentru cei de la economica.net cum au reusit in afaceri dintr-o eroare. "Am incercat sa modific masinaria sa obtin mereu acei pufuleti gustosi. Un an de zile m-am chinuit sa stabilizez procesul de productie. Am fost cu utilajele la o expozitie in Barcelona si acolo m-am intalnit cu un producator de echipamente din Dallas. Voiam sa cumpar de la el, dar cand a gustat din pufuletii Gusto, m-a intrebat cum am reusit asa ceva.
Ei se chinuisera mult, dar n-au reusit"
, a povestit Apostolescu.

Mai multe despre acest subiect, ai pe economica.net.

 

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI