Close sidebar
Close sidebar

Doar în România, gară CFR modernizată cu 2 milioane de euro, deși trenul n-a mai trecut de 14 ani

Deși sunt atâtea probleme pe căile ferate din România, pe lista de investiţii a companiei de stat se aruncă bani inutil.

Diana Bostan,

Gara din Romania prin care nu mai trece niciun tren [Sursa foto: graiul.ro]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

CFR a investit 2 milioane de euro într-o gară, deși trenul n-a mai trecut pe acolo de 14 ani. Ba mai mult, stația are și un angajat.

În gara din Câmpulung la Tisa, județul Maramureș, de 14 ani nu a mai trecut un tren.

Gara se află într-o localitate la frontiera cu Ucraina. După ce a fost modernizată şi abandonată, clădirea  este păzită acum să nu fie vandalizată. 

Andrei Tatar, localnic: ”Când era locomotiva de abur foarte bune erau condiţiile, deşi erau vagoane de tip vechi aveam încălzire în ele.

După ce a venit comunismul din plin şi îngheţam în vagoane, numai primăvara am văzut afară”.

Citeste si: CFR modernizează plata...nu trenurile

Gara din Câmpulung la Tisa nu mai funcționează din 2007.

Deși nu mai funcționează din 2017, lucrările de modernizare au început cinci ani mai târziu.

Andrei Tatar, localnic: ”Au băgat încălzire centrală, au băgat gardul până la graniţa cu Ucraina în 2 părţi, camere de supraveghere, tot şi gara era închisă deja”.

Citeste si: Oana Roman, în doliu! Vedeta a pierdut o persoana dragă: „A plecat brusc și tragic!”. Despre cine este vorba?- kanald.ro

Citeste si: Jador nu s-a putut abține după declarația publică a Oanei Ciocan! Ce a făcut artistul, când a auzit ce a spus fosta iubită despre el, în plin scandal cu Zanni?- wowbiz.ro

Citeste si: Cercetătorii au descoperit „timpul negativ” într-un experiment de fizică cuantică- antena3.ro

Nici viceprimarul din Câmpulung nu înțelege cum pot plăti un angajat, în condițiile în care nu au avut vreo activitate.

Citeste si: VIDEO| Locomotiva unui tren de călători a luat foc în mers. Traficul feroviar, reluat după trei ore

Șinele de tren au fost acoperite de vegetație.

Chiar dacă gara a fost modernizată, șinele și împrejurimile gării sunt în paragină.

Megyeri Sandor, viceprimar Câmpulung la Tisa: ”Noi de la Primărie mai multe sesizări am făcut ca să cureţe măcar, ce să tai că deja s-a făcut pădure”.

Renovarea gării a fost prevăzută în proiectul de securizare a graniţelor, în vederea aderării României la spaţiul Schengen, Câmpulung la Tisa fiind ultima stație din România.

Citeste si: CFR suplimentează trenurile spre litoral

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI