Zeci de pasageri nu au putut să se îmbarce în avionul spre Germania în prima zi de Paște, motiv pentru care au rămas blocați pe aeroportul Otopeni. Unii români își doreau să ciocnească oul în avion, cu ocazia Paștelui.

Compania aeriană neagă acuzațiile și spune că o problemă tehnică ar fi dus la schimbarea aeronavei cu una mai mică.

Citește și: Când se încălzește vremea? Anunțul meteorologilor pentru următoarea perioadă

Din nefericire, medicii au intervenit pentru că unui pasager i s-a făcut rău atunci când a aflat că i s-a amânat cursa.

Haos pe aeroportul Otopeni

180 de oameni aveau programat zborul spre Germania pentru prima zi de Paște, cu compania aeriană Wizz Air. 58 dintre ei au rămas la sol, după ce nu au mai avut loc în avion. Situația aceasta a iscat scandal pe aeroport, iar oamenii acuză compania că a vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului.

Citește și: VIDEO- Horoscopul săptămânii 17-23 aprilie 2023. Află ce îți rezervă astrele

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

„Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată”, a spus cineva, potrivit Digi24.

Românii și-au cumpărat cazări și aveau planuri cu familia, iar acest inconvenient le-a dat vacanța peste cap.

„Sunt pe drumuri, am și oul la mine.

Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n-am apucat să urc", spune un bărbat.

Wizz Air neagă că s-ar fi vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului. 

Citește și: VIDEO- Relaxare la piscină în a doua zi de Paște

Ce spune Wizz Air despre haosul creat pe aeroportul Otopeni

Reprezentanții companiei au spus că pasagerii au rămas pe dinafară pentru că aeronava inițială a fost schimbată cu una mai mică, din motive tehnice.

„Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală", a transmis compania.

Citește și: Căldura va fi oprită în Capitală. Anunțul făcut de Termoenergetica

Wizzair anunță că păgubiții vor putea să-și reprogrameze zborul sau să ceară rambursarea banilor. 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si