Kanal D, lider incontestabil de audiență cu emisiunea de reportaje „Asta-i România!”
Duminică, 21 ianuarie, Kanal D a fost liderul de audiență cu emisiunea de reportaje, „Asta-i România!”, stația plasându-se pe primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate.
Potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, în intervalul orar 14:30-16:00, emisiunea „Asta-i România!” a obținut o victorie categorică pentru Kanal D, aducând postul pe prima poziție în topul televiziunilor din țară. Performanța a fost reflectată printr-un rating de 3.6% și o cotă de piață de 12,6%, pe targetul Național. În rândul publicului din orașe, Kanal D a înregistrat 2.9 puncte de rating și o cotă de piață de 10.4%,
iar pe targetul Comercial (21-54 National ABCD), emisiunea a atins 3.1 puncte de rating și o cotă de piață de 13.5%.
Cu un număr impresionant de 636.000 de telespectatori, în medie, pe minut, Kanal D a captivat publicul cu subiectele captivante ale emisiunii „Asta-i România!”. Minutul de aur a fost înregistrat la 15:40, când 725.000 de telespectatori erau cu ochii in fata micilor ecrane, la Kanal D.
Kanal D, a doua televiziune cea mai urmărită în întreaga țară
De asemenea, pe tot parcursul zilei de duminică, Kanal D a fost a doua televiziune cea mai urmărită în întreaga țară, conform topului realizat de Kantar Media Romania, înregistrând 2.4 puncte de rating și o cotă de piață de 10,5% pe targetul National, pe întreaga durată a zilei. Media de telespectatori pe minut în timpul difuzării a fost de 423.000.
Minutul de aur al zilei, atins la 21:16, a adunat în fața micilor ecrane peste 1.2 milioane (1.257.000) de telespectatori ai Kanal D.