Ehab Azmy, directorul furnizorului public de servicii privind navigatia aeriana, susţine ca avionul avea un curs normal de navigaţie la altitudinea de 11.000 de metri inainte de a disparea de pe radar.
"Acest fapt discrediteaza ceea ce grecii spun, anume ca avionul a pierdut brusc altitudine inainte de a disparea de pe radar", a declarat Azmy pentru Associated Press, relateaza gandul.info.
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Citeste si: Doctorii au descoperit un bărbat cu trei penisuri. Este primul caz de acest fel din lume care a putut fi studiat- antena3.ro
Citeste si: Arma teribilă testată cu succes de Franța. Va avea misiunea de a-i elimina pe luptătorii lui Putin aflați în Ucraina- wowbiz.ro
Ministrul Apararii din Grecia a anuntat joi ca avionul ar fi efectuat doua viraje buste, unul de 90 de grade la stanga şi un altul de 360 de grade la dreapta, chiar inainte de a se prabusi.
Totodata, oficialul egiptean a anuntat ca nu a existat niciun contact intre pilotul aeronavei si turnul de trafic aerian inainte de prabusire.