Acest lucru este extrem de important daca luam in considerare faptul ca Bucurestiul reprezinta circa 22% din totalul comertului alimentar din Romania, desi are doar 10% din populatia tarii, dar diferenta este facuta de puterea mai mare de cumparare.

Anul trecut, consumatorii din Bucuresti au cheltuit in comertul dominant alimentar circa 16,5 miliarde de lei anii trecuti, o pondere de 76% din bani fiind lasati la casele hipermarketurilor, iar restul catre micii comercianti de cartier.



Vanzarile Mega Image au crescut extrem de mult si au ajuns lideri pe piata bucuresteana. In acest top sunt urmati de catre Carrefour si Kauflan. La nivel national podiumul este diferit, Kaufland fiind lider absolut, urmat de Carrefour si Lidl, noteaza cei de la ZF, potrivit estimarilor proprii.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Un șofer a murit după ce a virat la stânga prin fața tramvaiului, în București. Vatmanul ar fi consumat substanțe psihoactive- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si