Un PBX VOIP  este un sistem telefonic care utilizează tehnologia protocolului Voice over IP pentru a gestiona și a direcționa apelurile telefonice printr-o rețea de date, în locul rețelei telefonice tradiționale.

Acesta permite efectuarea de apeluri prin intermediul internetului, facilitând funcții avansate, cum ar fi redirecționarea apelurilor, conferințele și urmărirea apelurilor, totul într-un mod virtual și eficient.

Caracteristici cheie ale unui PBX VOIP

Într-un PBX VoIP, vocea este convertită în date digitale și transmisă prin rețeaua de internet în locul rețelei telefonice convenționale. Acest lucru permite transmiterea eficientă a apelurilor și reduce costurile asociate cu infrastructura tradițională a telefoniei.

Într-o organizație,  PBX-ul VOIP  gestionează și direcționează apelurile, iar utilizatorii săi pot realiza apeluri interne și externe. De asemenea, PBX-ul facilitează funcții precum transferul de apeluri, apeluri în așteptare și mesagerie vocală. Pe de altă parte, PBX-urile VOIP  oferă adesea funcții avansate precum conferințe telefonice, apeluri înregistrate, identificare a apelantului, meniuri automate de răspuns (IVR), și altele.

PBX-urile VOIP  sunt flexibile și ușor scalabile. Adăugarea sau eliminarea liniilor și extensiilor este de obicei o operațiune simplă, iar actualizările de software pot adăuga noi funcționalități fără a necesita modificări hardware semnificative.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Dunărea a inundat Budapesta și încă nu a ajuns viitura maximă. Orban: „Ne-am pregătit pentru un nivel al apei de 9 metri”- wowbiz.ro

Într-o altă ordine de idei, utilizarea VOIP  într-un mediu PBX poate aduce economii semnificative în comparație cu sistemele tradiționale, mai ales în ceea ce privește costurile de apel internațional și de lungă distanță.

În rezumat, prin utilizarea PBX-ului VOIP, organizațiile pot beneficia de tehnologia avansată de comunicație, economisind costuri și obținând flexibilitate în gestionarea sistemului lor telefonic.

Avantajele unui PBX VOIP  față de unul tradițional https://while1.ro/voice

O centrală telefonică virtuală oferă multiple avantaje în comparație cu o centrală tradițională. În primul rând, oferă scalabilitate maximă. Este un cloud PBX, adică este găzduit în cloud. Acest lucru îi permite o mai mare adaptabilitate la nevoile companiei, care poate utiliza resursele de care are nevoie și poate adăuga sau elimina numere de telefon fără a fi nevoită să achiziționeze hardware nou sau să își extindă rețeaua de date.

Prin faptul că nu este nevoie să achiziționeze hardware dedicat pentru acest serviciu, deoarece este găzduit în cloud, companiile nu vor investi în servere și servicii de întreținere pentru a gestiona această tehnologie. În plus, companiile care au un IP PBX în cloud pot utiliza același instrument în toate birourile și sucursalele lor.

Centrala telefonică virtuală, spre deosebire de una digitală, poate fi integrată cu ușurință cu alte soluții software, cum ar fi cele mai populare sisteme CRM. În plus, dispozitivele mobile pot funcționa cu aceeași centrală telefonică, lucru care nu este posibil în cazul centralelor IP.

Citeste si: VIDEO Bogdan de la Ploiești și Cristina Pucean nu mai formează un cuplu! Mesajul pe care artistul l-a lăsat pe rețelele de socializare. „Acesta este ultimul meu răspuns în legătură cu fosta mea relație.”- kfetele.ro

Citeste si: Mesajul Melissei, fiica lui Alin Oprea, pentru tatăl ei. Larisa Oprea abia acum l-a făcut public printre lacrimi: "Dacă o data în viața ta spuneai adevărul..."- radioimpuls.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

În final, trebuie menționat că o centrală telefonică în cloud reprezintă o evoluție a centralei telefonice IP tradiționale. În ceea ce privește furnizorul, While1 Software este în prezent o soluție pentru mai mult de 300 de companii! Este un furnizor de centrale telefonice în cloud de top, care contribuie semnificativ la dezvoltarea companiilor cu care colaborează.

În rezumat, conceptul de centrală telefonică virtuală câștigă din ce în ce mai mulți utilizatori. Utilizând o centrală telefonică virtuală, compania  nu trebuie să achiziționeze hardware specific, iar softul de centrală virtuală este accesibil de pe computere sau smartphone-uri, fără a fi nevoie să fie instalat pe un anumit sistem informatic. Utilizatorii acestui model pot efectua apeluri audio de înaltă calitate, precum și să gestioneze mesaje text și apeluri video și să aibă control asupra apelurilor primite și efectuate.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si