Content writer, redactor, SEO content writer, Copywriter, toate aceste titulaturi sunt mai mult decât niște titluri sofisticate pentru același job description, iar foarte puțini dintre cei care nu lucrează în domeniu pot înțelege asta. Cu cât sfera digitală s-a dezvoltat, cu atât a apărut necesitatea unor scriitori flexibili, care să-și poată adapta stilul la diferite tipuri de comunicare.

Dacă ești unul dintre cei care scrie în online, trebuie să înțelegi că există diferențe substanțiale între un text cu scop tehnic, SEO, și un text de conținut.

Iată câteva sfaturi de care poți ține cont:

#1 Claritatea trebuie să predomine

Când vorbim de optimizare SEO, clar nu avem de-a face cu instanțe poetice. Pe lângă utilizarea de keywords, asigură-te că textul tău este unul clar, ușor de înțeles și de procesat pentru motoarele de căutare. Un astfel de text ar trebui să fie unul ușor, care să abordeze un anumit subiect pe larg. Blog-ul este spațiul unde te poți juca cu detalii, poți face studii de caz și poți furniza informație nișată. Un text SEO se adresează unui public larg, nespecializat, în timp ce,pe o pagină web de conținut se reunește o comunitate cu interes direct pentru domeniul pe care îl abordezi.

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: O femeie a mâncat cenușa soțului mort când a aflat că acesta a înșelat-o toată viața. A scris și o carte despre asta- antena3.ro

Citeste si: Mii de soldați francezi vor ajunge în România. Noile ordine primite de Hexagon din partea NATO. „Acum există un inamic”- wowbiz.ro

#2 E viziunea brandului, nu viziunea ta

Când faci texte pentru un business, devii automat vocea lui. Trebuie să gândești mesajul în funcție de ce crezi că ar trebui brandul să transmită și în funcție de ce ar prefera clienții să audă. Orice orgoliu de scriitor ar trebui lăsat deoparte. Modul în care reușești să te adaptezi la contextele în care lucrezi este cea mai bună carte de vizită pentru tine.

#3 Antrenează-te constant

Cine spune că doar sportivii au nevoie de antrenament se înșală amarnic. Copywriting, SEO sau content writing au nevoie de un update constant. Trebuie să rămâi la curent cu noile tehnici, să dezvolți abilități noi, să verifici care sunt tendințele și la ce tip de mesaje răspund clienții. Comportamentul utilizatorilor se schimbă, la fel și textele.

Ai nevoie de un om care să jongleze cu toate aceste tipuri de textele și încă nu ai găsit? Agenția de Marketing Online SEO 365 îți pune la dispoziție servicii complete de Copywriting. Echipa produce texte pentru SEO, blog, Social Media, Google Ads sau orice altceva ai nevoie în mediul digital. Mergi să-i cunoști într-o sesiune de consultanță gratuită.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si