Vlad Cazino are planuri mari cu Micutzu, noul ambasador de brand
Pentru și mai mult divertisment de calitate oferit publicului din România, Vlad Cazino a încheiat recent un parteneriat cu Micutzu, celebrul actor de film și de stand-up comedy, consacrat, de asemenea, și prin apariții în show-uri TV.
Singurul cazino online cu identitate românească lansat pe piața locală de către un grup internațional de jocuri de noroc online își propune să dezvolte o colaborare pe termen lung cu Micutzu. Principalii beneficiari: fanii ambelor părți implicate, care se pot bucura de divertisment echilibrat, online și offline, de cea mai bună calitate, după cum promit cei de la Vlad Cazino.
Nu este prima asociere a brandului Vlad Cazino cu zona de stand-up comedy.
Este deja de notorietate colaborarea cu actorul de stand-up comedy Cătălin Bordea, care s-a concretizat nu doar în asocieri de imagine, ci și în conținut real de stand-up comedy, așa cum a fost ineditul roast battle Vlad vs. Bordea. Și acum, se pregătesc acțiuni creatoare de conținut, care vor fi savurate de fanii divertismentului rafinat. Parteneriatul Vlad Cazino- Micutzu va avea focus sporit pe zona de Responsible gambling, o preocupare permanentă a cazinoului online, care promovează mereu distracția responsabilă, echilibrată, un mix de online și offline.
"Colaborarea cu Micutzu va întări imaginea brandului în zona de divertisment de calitate, iar alegerea asocierii tot mai intense cu zona de stand-up comedy nu este deloc întâmplătoare. Acest tip de divertisment are un public foarte asemănător cu cel al jocurilor de noroc online. La fel ca și Micutzu sau Cătălin Bordea, jucăm la cel mai înalt nivel, dorind să depășim mereu așteptările fanilor. După un an 2020 fantastic la nivel de performanță pentru Vlad Cazino, în ciuda contextului dificil, avem planuri mari pentru 2021 și pregătim multe surprize, inclusiv alături de Micutzu",
explică reprezentanții cazinoului online românesc care a împlinit de curând 3 ani de existență.
Micutzu (Cosmin Nedelcu) este o prezență activă în social media, dar și în show-uri TV și în spectacole live cu public. Are sute de mii de urmăritori pe YouTube, Instagram și Facebook. Orice postare în care apare acesta generează interacțiune intensă, inclusiv distribuiri în mod natural, căci este vorba de divertisment ce merită o astfel de diseminare.
Pe lângă distracția din plan principal propusă pe platforma de jocuri de noroc online- sloturi, live casino, bingo, jackpot poker- Vlad Cazino caută mereu să ofere utilizatorilor săi acces la extra beneficii în
materie de divertisment complet, online și offline. Putem aminti prezența Vlad Cazino la festivaluri de referință în România și sprijin pentru industria de stand-up comedy, inclusiv pentru promovarea de noi talente în acest domeniu. Acum, alături de Micutzu, nu vor lipsi acțiuni de responsabilitate socială corporativă, precum și debutul lui Vlad în "lumea reală", în spoturile brandului.
Bazat pe legenda vampirilor din Transilvania, brandul Vlad Cazino este asociat invariabil cu simțul umorului, cu amuzamentul rafinat.
Vampirul prietenos Vlad, gazda platformei de jocuri de cazino online, este mereu pregătit de distracție și extrem de generos- chiar în această perioadă, propune o campanie promoțională în cadrul căreia se pot câștiga săptămânal prin tragere la sorți lingouri de aur!
De curând, Kindred Group, compania care deține Vlad Cazino, a publicat raportul financiar cu privire la primul trimestru al anului 2021. România a fost cel mai mare contribuitor din Europa de Est la creșterea companiei în această perioadă, conform datelor prezentate.
Vlad Cazino a avut o evoluție fantastică: în ianuarie- martie 2021, numărul de clienți activi și câștigurile financiare au ajuns la valori mai mult decât duble față de perioada similară a anului precedent.