”Lucrez in contructia de drumuri din 1967, am proiectat prima autostrada din aceasta tara si pot sa va spun ca la vremea respectiva (1967-1972) o armata de specialisti a  calculat ca Romania are nevoie de 3.400 de kilometri de autostrada. Brusc, in anul 2014, noul Master-Plan a renuntat la autostrazi, si le-a inlocuit, in mare parte, cu 2.200 de kilometri de drumuri expres. Grav este ca planul prevede ca pe aceste cai rutiere sa se circule cu viteza de 120 de kilometric pe ora.
Aceasta este o crima”, spune inginerul Gheorghe Buruiana pentru ziarul Libertatea.
Pentru viteze mai mari de 100 de kilometric la ora, adica 120, 130, 140 de kilmetri la ora, latimea unei benzii trebuie sa fie de cel putin 3,75 metri, conform Normativului PD 162/2002, altfel drumul pune in pericol viata participantilor la trafic – spune specialistul.
Astfel, marele plan de modenizare a cailor rutiere din Romania, la care s-a lucrat mai multi ani, este, de fapt, gandit gresit din start si, ceea ce este mai grav, asemenea greseli conduc, spune ing. Gheorghe Buruiana, la cresterea numarului de accidente din cauza vitezei mari pe benzi inguste. ”Faptul ca se prevede circulatia cu viteze de 120 de kilometri la ora pe drumuri expres, este o adevarata tentativa de genocid, transforma drumurile in cimitire. Nu este suficient spatiu de siguranta intre masini, pentru pentru viteze mari. Nu ca o spun eu, o spune legile lui Newton”.
Citeste mai multe AICI.

”Lucrez in contructia de drumuri din 1967, am proiectat prima autostrada din aceasta tara si pot sa va spun ca la vremea respectiva (1967-1972) o armata de specialisti a  calculat

ca Romania are nevoie de 3.400 de kilometri de autostrada. Brusc, in anul 2014, noul Master-Plan a renuntat la autostrazi, si le-a inlocuit, in mare parte, cu 2.200 de kilometri de drumuri expres. Grav este ca planul prevede ca pe aceste cai rutiere sa se circule cu viteza de 120 de kilometric pe ora. Aceasta este o crima”, spune inginerul Gheorghe Buruiana pentru ziarul Libertatea.

Pentru viteze mai mari de 100 de kilometric la ora, adica 120, 130, 140 de kilmetri la ora, latimea unei benzii trebuie sa fie de cel putin 3,75 metri, conform Normativului PD 162/2002, altfel drumul pune in pericol viata participantilor la trafic – spune specialistul.

Astfel, marele plan de modenizare a cailor rutiere din Romania, la care s-a lucrat mai multi ani, este, de fapt, gandit gresit din start si, ceea ce este mai grav, asemenea greseli conduc, spune ing. Gheorghe Buruiana, la cresterea numarului de accidente din cauza vitezei mari pe benzi inguste.

Citeste si: Hemoglobina: Ce este si ce se ascunde o valoare scazuta a acesteia?- catena.ro

Citeste si: Irina Columbeanu și Ramona Gabor l-au scos pe Irinel Columbeanu de la azil! Gestul emoționant făcut de fiica fostului milionar! Unde l-a dus pe tatăl ei?- wowbiz.ro

”Faptul ca se prevede circulatia cu viteze de 120 de kilometri la ora pe drumuri expres, este o adevarata tentativa de genocid, transforma drumurile in cimitire. Nu este suficient spatiu de siguranta intre masini, pentru pentru viteze mari. Nu ca o spun eu, o spune legile lui Newton”.

Citeste mai multe AICI.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si